יום שבת, 2 בנובמבר 2013

עורך דין בתחום המשפט המסחרי-על מה הוא חולש

עורך דין המתמחה בתחום המשפט המסחרי פועל בגזרה רחבה ועתירה בנישות התמחות. הסקטורים אותם מקיף תחום המשפט המסחרי הינם תחומי החברות, כספים, הוצאה לפועל, פשיטות רגל, בנקאות, דיני פטנטים וקניין רוחני והיריעה עוד קצרה מלהקיף את כלל הנושאים  שהינם נחלת כולנו בשגרת היומיום בהם עוסק המשפט המסחרי. לם האזרחי הלן מספר דוגמאות פרטניות הנוגעות לממשק בו עוסק עורך הדין בתחום האזרחי מסחרי:

1.חוזים והתקשרויות 
מקרקעין-עריכת חוזים והסכמים מסחריים כגון הסכמי רכש של נכסי מקרקעין,הסכמי חכירה,
עסקאות -חוזי זכיינות,רכש וממכר של מכונות וציוד, הסכמי סודיות NDA, הסכמי השקעה,הסכמי הלוואות ומימון בנקאי ,הסכמים בגין מיזוג חברות או/ו השתלטות או רכישת חניות חלקיות מחברה.  
2.חברות
חברות  ועסקים-הקמת חברות וטיפול שוטף בהן, הקמת שותפויות הכוללים מיזמים משותפים והסכמי השקעה, פירוק החברות והשותפויות לרבות באמצעות בתי משפט, הנפקות של חברות וניירות ערך תביעות בתחום דיני החברות בכל הנוגע למשרות דירקטורים, זכויות בעלי מניות ועוד.
 3. הוצאה לפועל ותביעות 
הוצאה לפועל-טיפול בזוכים וחייבים בגביה של שטרות, פסקי דין, משכנתאות, ערבויות.
תביעות כספיות –ניהול תביעות כספיות על נושאים מסחריים בבתי המשפט ובבוררויות, פשיטת רגל (פש"ר) כינוס נכסים במסגרת ההוצאה לפעול או בתי משפט לרבות מימוש שעבודים, איחוד תיקים, צווי עיכוב יציאה מהארץ בגין חוב, עיקולים, צ'קים חוזרים צווי תשלומים גבייה ועוד.  
4. קניין רוחני
זכויות יוצרים, סימני מסחר, עוגני מסחר, הגנה על סימני מסחר, זיופים, רשם סימני המסחר, פטנטים, תביעה בגין הפרת פטנט, רישום ועריכת פטנטים, מדגמים ועוד

ובנוסף...

כמו כן עורך דין בתחום המסחרי אזרחי מלווה במקרים רבים את לקוחותיו בתחומים של ייעוץ משפטי אסטרטגי לעסק, בהתנהלות מול מתחרים, ומאידך ספקים כמו גם מול לקוחות ,רוכשים פוטנציאליים, בנקים ומקורות מימון, רשויות החוק, המס והמוניציפאליות, וכן סיוע משפטי בניהול משא ומתן עם צד שלישי מבנקים וקרנות מימון ועד ללקוחות וספקים ובעריכה של מסמכים עבור העסק בצורה שהינה מכובדת ומייצגת נאמנה ונכונה את העסק על שלל ההיבטים המשפטיים הנוגעים לכל מסמך לגופו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה