יום חמישי, 16 במאי 2013

אודות עורך דין אביתר רגר

משרדנו מעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקצועי, יעיל, אישי ואיכותי תוך הקשבה לצרכי הלקוח ודרישותיו. אנו מעניקים ליווי משפטי רב תחומי ומקיף במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי על ענפיו השונים.
אנו מתמחים במיוחד בייצוג לקוחותינו בפני בתי המשפט בכל הערכאות, בתביעות כספיות ועניינים מסחריים, ליקויי בנייה, ייעוץ משפטי שוטף (ריטיינר), דיני ביטוח, אגרות והיטלים, דיני רשויות מקומיות, דיני עבודה וייצוג וטיפול בעמותות.
 
"אני מאמין"
הנכס הגדול ביותר שלנו הוא שמנו הטוב, שנרכש בשנות עמל רבות של ייצוג ללא רבב.
בסביבה רווית עורכי דין, אנו מאמינים ששירות אמין ואישי, הניתן במהירות, תוך מתן אפשרות ללקוח ליצור עמנו קשר בכל עת, מהווה את הבידול הדרוש לעומת אחרים בכלל, ולעומת משרדים גדולים בפרט. כיום, הלקוח צריך לדעת שעורכי הדין שלו הם גם מנוסים וגם ותיקים, ובנוסף לבשלותם המקצועית, הם גם ישרים ואמינים.למעלה מ-20 שנות ניסיון של הצלחות מוכחות, הן כרטיס ביקור שמיעוט עורכי הדין יכולים להתהדר בו. על כן, אנו מקפידים על יושר מקצועי ואישי ללא פשרות, ועל ייצוג ללא מורא ולטובת הלקוח תמיד, תוך גביית שיעורי שכר טרחה תחרותיים וסבירים. המשרד ערוך לטפל בכמות גדולה של תביעות במקביל. כמו כן מצויד המשרד בתוכנות שהן המילה האחרונה באחזור מידע משפטי.
 
 

תגובה 1:

  1. בטרם החלטנו לבקש את שירותיו של עורך דין ליקויי בנייה, עלינו להביא בחשבון כי אנו עלולים להתחיל הליכים משפטיים שעלולים לארוך זמן רב ולצרוך משאבים כספיים לא מעטים. לכן , מומלץ לפנות לעורך דין רק לאחר שאנו בטוחים כי מיצינו את כל הדרכים האלטרנטיביות ולא נותרה ברירה אחרת, מלבד להיעזר בשירותיו של עורך דין ליקויי בניה. ניתן לפנות לעורך הדין בכל שלב משלבי הרכישה או הקבלה של הדירה. שלב הפניה לעורך הדין תלוי במהות הבעיה שאליה נקלענו.
    עורך דין ליקויי בניה

    השבמחק